Rekonstrukce trati Liberec – Tanvald (5. díl)

Po několika dnech Vám opět přinášíme hrst aktuálních informací na téma průběhu rekonstrukčních prací v železniční stanici Tanvald.

V posledních dnech předchozího týdne pokračovaly práce při výstavbě hrany I. nástupiště – po vybetonování základního pásu byly pokládány prefabrikáty ve tvaru písmene L, a to tvořící budoucí hranu podél 2. dopravní koleje. Do Tanvaldu byly dopraveny rovněž další pásy kolejnic, jež jsou nyní složeny zejména v místě dopravní koleje č. 3, s jejíž pokládkou by mělo být pokračováno v průběhu tohoto týdne.

V neděli pak přijela do Tanvaldu první souprava vozů řady Faccs ložených štěrkem (s původem v košťálovském lomu), jenž bude následně sypán na již položený kolejový rošt. Tyto návozy materiálu budou pokračovat v tomto týdnu s tím, že v pátek dorazí i podbíječka Plasser & Theurer UNIMAT 09-16/4S zvaná familiérně „Ivanka“. Dlužno dodat, že ještě před příjezdem tohoto mechanismu se do Tanvaldu vrátí i „Mazlík“ (kolejový jeřáb Gottwald GS150.14 TR), na kterého již čekají v Železném Brodě výhybky určené na desenské zhlaví... Fotografie s informacemi zachycujícími další vývoj samozřejmě opět přineseme!

440-01
440-02
440-03
440-04
440-05
440-06
440-07
440-08